جراحی زیبایی پلک
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

انواع جراحی پلک
جراحی زیبایی پلک انواع مختلفی دارد که فرد با مشورت پزشک متخصص می تواند برای بهبود ظاهر چشم ها و پلک ها و زیباتر شدن چهره آن ها را انتخاب کند. انتخاب هر یک از این روش ها باید با توجه به عوامل تخصصی مختلف انتخاب شود و بهتر است در این مورد با پزشک خود صحبت کنید. انواع جراحی زیبایی پلک عبارتند از:

جراحی افتادگی پلک
یکی از روش های جراحی زیبایی پلک، جراحی افتادگی پلک است که برای لیفت یا رفع افتادگی پلک استفاده می شود. در جراحی افتادگی پلک، تمرکز بر روی جراحی پلک بالا است. تمرکز در جراحی افتادگی پلک بر اصلاح مشکلات ماهیچه هایی است که پلک را بالا می برند. اگر عضلات پشت پلک ضعیف شوند، نمی توانند وزن پلک ها را تحمل کنند و پلک به سمت پایین کشیده می شود. علت پتوز می تواند به دلیل عواملی مانند بیماری، تصادف یا مادرزادی باشد.

بلفاروپلاستی در اصفهان 
یکی از انواع جراحی زیبایی پلک بلفاروپلاستی نام دارد که برای کاهش پف پلک استفاده می شود. در جراحی بلفاروپلاستی، جراح چربی اضافی را از بین می برد و سپس پوست اضافی را برای صاف کردن پوست اطراف پلک برداشته می شود. اگر فردی دچار افتادگی در پشت پلک باشد، در بلفاروپلاستی پلک بالا، پوست اضافی پشت چشم برداشته می شود. این امکان وجود دارد که پوست اضافی حاصل از برداشتن چربی اضافی توسط پزشک برداشته شود و یا با صلاحدید جراح، پوست اضافی با لایه برداری لیزری یا لایه برداری شیمیایی TCA سفت شود.

کانتوپکسی
کانتوپکسی برای جراحی زیبایی پلک زمانی استفاده می شود که پلک پایین بیمار به سمت بیرون بیرون زده باشد. طبق صلاحدید پزشک انجام این جراحی با سایر جراحی های زیبایی پلک از جمله بلفاروپلاستی امکان پذیر است. در کانتوپلاستی عضله دایره ای چشم بریده می شود و تاندون کانتال خارجی از استخوان کنار کره چشم جدا می شود. سپس قسمتی از تاندون بریده شده و به قسمت داخلی پلک پایین متصل می شود.

جراحی پتوز
در جراحی پتوز برای جراحی زیبایی پلک، پلک فوقانی به سمت بالا کشیده می شود. با افزایش سن و به مرور زمان ماهیچه های پلک ضعیف شده و فرد دچار افتادگی پلک می شود. بنابراین از جراحی پتوز برای رفع افتادگی پلک استفاده می شود.

کاندیدای مناسب برای جراحی پلک
افرادی که از نظر جسمی سالم هستند و انتظارات معقولی از نتایج جراحی دارند، بهترین کاندید برای جراحی پلک هستند. در اکثر موارد افرادی که می خواهند این عمل را انجام دهند بالای سی و پنج سال سن دارند اما اگر فردی سابقه افتادگی پلک در خانواده داشته باشد می تواند در سنین پایین تر عمل جراحی را انجام دهد. جراحی زیبایی پلک به بهبود ظاهر و افزایش سطح اعتماد به نفس کمک می کند. با این حال، توصیه می کنیم قبل از تصمیم به جراحی با یک جراح پلاستیک با تجربه مشورت کنید.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: